Tuesday, September 27, 2016

Trading binary options bitcoin - inleiding en rules of engagement

Trading Binary Options Bitcoin Inleiding en Rules of Engagement Trading Bitcoin Binary Options Wat jy moet weet Bitcoin groei in gebruik en wêreldwyd aanvaar. Die digitale geldeenheid word ontgin deur bedieners regoor die wêreld, terwyl maatskappye en beleggers veroorsaak wilde swaaie in die onderliggende waarde. Trading Bitcoin is nou om 'n vastrapplek in die Binary Options bedryf. Ten einde dieper te delf in hierdie nuwe tendens moes ek 'n bietjie navorsing doen eers op Bitcoin self. Die digitale geldeenheid, wat gemyn word deur data bedieners, is gebaseer op 'n algoritme wat net kan so baie van hulle word geskape. Ek verstaan ​​die teorie agter wat 'n Bitcoin is en hoe dit geskep word, maar ek kan nog steeds nie draai my kop rondom die feit dat mense hulle eintlik gebruik. Selfs meer, die feit dat goed ken internasionaal gebaseerde maatskappye gebruik hulle ook. Vir my is Bitcoins is baie scary. Ek kan nie help om te dink dat op 'n stadium in die toekoms die wêreld regerings gaan hê om die kwessies ter verdediging van hul soewereine geldeenhede aan te spreek. Tot dan Bitcoin kan die verskaffing van 'n winsgewende laan vir hoogs vaardig Binary Options handelaars. Waar kan ek Handel Bitcoin Binary Options? Ten einde hierdie artikel fokus 'n bietjie gaan ek gebruik die TradeRush en Anyoption platforms vir verwysing. Dit is egter nie die enigste makelaars wat Bitcoin opsies bied, maar hulle is een van die mees bekende. TradeRush het Bitcoin gelys onder die ander geldeenhede en is verhandel in die paar Bitcoin / USD. Op Anyoption die opsies is gelys op 'n aparte bladsy. Traderush opsies verhandel net soos gereelde Forex Binary Options met 'n hoë / lae posisies, maar daar is net een verstryking per dag as wat ek gevind het. Op platform Anyoption se die Bitcoin opsies verhandel in baie teen $ 50 per met voorafbepaalde stakings en termijnen. Die termijnen voorkom twee keer per maand, een keer in die middel en een keer aan die einde met twee hoë en twee lae stakings beskikbaar by elke staking. (Ek wil graag daarop wys dat die Anyoption styl van Bitcoin handel is baie soortgelyk aan, maar nie presies soos, handel 0-100 styl Binary Options). Ten einde Bitcoin opsies handel jy sal eers moet hierdie vraag te beantwoord; wil jy vandag handel Bitcoin of doen wat jy wil gebruik naby korttermyn seine? Die antwoord sal die verskil tussen die gebruik van een makelaar of die ander wees. Natuurlik, om werklik benut die krag van die Bitcoin mark, moet jy dalk albei makelaars gebruik. Die antwoord is ook 'n bietjie meer ingewikkeld as gevolg van hoe die opsies verhandel op elke platform. Albei is basies dieselfde hoë / lae posisie, maar met die handelaars wat jy koop in 'n plek posisie en met Anyoption jy 'n voorafbepaalde staking te koop. Net om duidelik 'n plek posisie beteken dat alles wat die prys van die Bitcoin is ten tyde van die opsie aankoop is jou trefprys wees. Nou is die vraag wat beantwoord moet word is kan jy regtig handel Bitcoin opsies? Wat ek bedoel is, is daar 'n manier om die prys aksie van die Bitcoins op 'n manier wat jou sal toelaat om 'n goeie handel besluite te neem ontleed? Ek moet dit wel erken, daar is. Jy kan 'n fantastiese grafiek van Bitcoin teenoor die Amerikaanse dollar op die Bitcoin webwerf. Dit is aanpas, sluit al die algemeen gebruik tegniese aanwysers en vertoon kan word in kerse, o ja! Neem 'n blik op die grafiek hieronder. Ek het my tipiese aanwysers van 30 en 150 dae EMO se MACD en Stogastiese toegepas. Op grond van my analise ten tyde hierdie kiekie geneem is, lyk dit asof die Bitcoin kan wees in 'n verslechtering neiging. Daar is egter 'n potensiële ondersteuning aan die $ 700-vlak. As die bate kan vashou hierdie vlak 'n onderste / konsolidasie kan vorm. As die ondersteuning vlak hou nie kyk na $ 600 en $ 500 as die volgende waarskynlik gebiede vir pryse te hou. Hoe moet ek handel Binary Options Bitcoin? Watter strategieë moet jy gebruik om handel te dryf Bitcoin? Ek dink jy kan gebruik net oor 'n tegniek wat jy wil, op voorwaarde dat dit is 'n goeie een om mee te begin. Die caveat is dat dit nog 'n nuwe bate, dit is baie volatiel en sy toekoms is meer as onseker. Dit kan nie op dieselfde manier as ander bates wat jy kan handel op te tree. Niemand weet regtig of dit sal duur, niemand weet regtig hoe dit geraak word deur die verandering van die sentrale bank beleid. Dit is alom bekend dat sentrale banke die wêreld se wisselkoerse deur beleidsverandering kan verander, dit maak net sin om te dink dat 'n verandering in beleid 'n impak op Bitcoin sou hê. Ek dink dat vir nou met behulp van Bitcoin vir 'n kort termyn opsies is nog steeds weg te riskant vir beginners as gevolg van die bedrag van die wisselvalligheid in die mark. Ek sou aanbeveel aan enigiemand wat jou eers die mark kyk vir 'n rukkie totdat jy 'n greep op hoe dit beweeg en dan begin handel te kry.


No comments:

Post a Comment